Seowww.slask.pl - niezależny portal ogólnodostępny

Zdobądż szczyty!

Strona główna > Marketing i reklama > O tworzeniu kampanii remarketingowych

O tworzeniu kampanii remarketingowych

Poniedziałek 12 października 2015, przez Markus Bauerr

Udana kampania remarketingowa wymaga nie tylko rozległej wiedzy o AdWords, budowie i kodzie witryn docelowych. Na sukces "powtórzonych reklam" składa się przede wszystkim długa i owocna we wnioski obserwacja zachowań konsumentów; to efekt zrozumienie samego procesu sprzedażowego; to wiedza o tym jak kupujemy w sieci; to w końcu zgoda na wydłużenie procesu kupna, zaczynającego się czasem od odrzucenia strony czy krótkich pobytów w witrynie, a kończących się na... sprzedaży produktu - za dzień, za trzy, za miesiąc.

Tworząc kampanie, i widząc w remarketingu silne narzędzie oddziaływania na klienta, musimy zgodzić się na kliknięcia, które mimo że będą kosztowały, efektów w skali 1:1 (ba, 1 do 10) nam nie przyniosą. Remarketing to bowiem cierpliwe kuszenie klienta, podążanie za wstępnie zainteresowanym użytkownikiem, który ów zakup ma w zamyśle, ale jeszcze się waha. Pamiętajmy, wydanie pieniędzy owocuje pojawieniem się poczucia straty, zanim więc konsument straci, musi to przeboleć, musi być na to gotowy. To nie dzieje się od razu, szczególnie, że zewsząd kryzys, a czasy niepewne. O tym też należy pamiętać.

Tak to wygląda od strony koncepcyjnej. Warsztatowo należy zdobyć się na mnogość komunikatów reklamowych, od reklam tekstowych, przez graficzne, po animowane, video i na telefonu komórkowe. Kampania remarketingowa rządzi się zasadą przesady, bogactwem form, formatów, grafik i wyszukanych call2aciton.

Jakieś wiadomości lub komentarze?

Kim jesteś? (nieobowiązkowe)
Votre message