Seowww.slask.pl - niezależny portal ogólnodostępny

Zdobądż szczyty!

Strona główna > SEO Pozycjonowanie > 10 wiodących czynników dla rankingu stron Google i Yahoo.

10 wiodących czynników dla rankingu stron Google i Yahoo.

Wtorek 12 maja 2015

Czy chcesz dostać się do pierwszej piątki w rankingu stron Google lub Yahoo? Oto 10 czynników, które odgrywają podstawową rolę.

Musisz dać ludziom znać, że posiadasz coś, co może ich zainteresować, lub im pomóc. Na nic nie przyda się posiadanie rewolucyjnego produktu, jeżeli nikt o nim nie będzie wiedział. Nie ma również mowy o zarobieniu jakichkolwiek pieniędzy na naszej wiedzy. Jednym z pewniejszych sposobów powiadomienia jak największej liczby potencjalnych zainteresowanych jest zdobycie miejsca w pierwszej dziesiątce linków. Wyszukiwarki Google i Yahoo dają 80% ogólnej liczby odwiedzin na stronach internetowych.

Czynnik 1

Zadbaj, aby strony z wysokim pr ( page rank ) dały Ci linki wchodzące. Powinny to być strony o page rank równym, lub wyższym niż 4. Kiedy szperacze widzą, że do Twojej strony prowadzi wiele dobrych linków, Twoja strona również zostaje uznana za dobrą i ważną.

Musimy pamiętać, że podstawowym celem internetu jest dostarczanie informacji, a więc musimy ułatwić osobom, które jej poszukują dotarcie do możliwie najszerszej bazy. Prowadzą do niej słowa kluczowe wspólne ze stronami pokrewnymi.

Czynnik 2- Ilość podstron, jaką posiadasz

Strona www, która ma mniej niż 50 podstron będzie miała duże trudności, aby wspiąć sie na szczyt, chyba że zrekompensują to liczniejsze niż u konkurencji, liczące się linki zwrotne.

Czynnik 3- Słowa kluczowe w tagach tytułu

Google i Yahoo sprawdzają, czy tytuł i opis Twojej strony zawierają słowa kluczowe. Słowa kluczowe powinny również pojawić się w podtytule strony.

Czynnik 4- Słowa kluczowe w linkach.

Słowa kluczowe wyszczególnione /highlighted/ w linkach mają wieksze znaczenie, niż te, które nie są wyszczególnione..

Czynnik 5- Słowa kluczowe wytłuszczone

Słowa kluczowe, które są pogrubione liczą się bardziej niż te, które nie są.

Czynnik 6- Słowa kluczowe w URL

Przykład: jeżeli Twoim słowem kluczowym jest słowo "buty", a drugim słowem jest nazwa własna, np.: Kowalscy, lepiej jest zastosować kolejność "buty Kowalscy", niż " Kowalscy buty".

Czynnik 7- Największe znaczenie ma 25 pierwszych słów na stronie.

Postaraj się, aby Twoje słowa kluczowe znalazły sie na samym początku tekstu. Jednak jeśli spróbujesz po prostu powtórzyć 25 razy to samo słowo, zostaniesz ukarany.

Czynnik 8

Strona Główna powinna liczyć przynajmniej 300 słów.

Czynnik 9- Nasycenie słowami kluczowymi.

Porównaj nasycenie słowami kluczowymi strony konkurencji i zadbaj, aby Twoja strona nie miała ich mniej.

Czynnik 10- Page Rank

Zainstaluj Google Toolbar na swojej stronie i obserwuj swój Page Rank. Osiągnięcie miejsca w pierwszej dziesiątce zależy od wzięcia pod uwagę wszystkich wymienionych czynników i jest wyznacznikiem ich kombinacji.